torsdag 14 augusti 2008

Planering

Nu pågår det planering inför inköp till hösten och JUL samt förberedelse inför Formex mässan. Det är samtidigt både roligt och spännande att försöka välja "de rätta" varorna bland alla julsakerna som finns tillgängliga i marknaden.. och det finns mängder! Jag verkligen älskar jul och hoppas kunna förmedla den riktiga julkänslan även i butikerna på nätet och här hemma. Och ärligt talat måste jag erkänna att även om sommaren inte ens har tagit slut så har jag börjat längta till julen... så en del av jultidningar/böcker står redan framme, hihi. Och kan väl erkänna att har redan köpt en julklapp..

På renoveringsfronten förväntas murning av vedspis till köket samt uppsättning av kakelugn till vardagsrummet.. Det ger mig bara ännu meeeeer julkänslor..

Obs Missa inte rean på nätbutiken !

kram/A-M

2 kommentarer:

Skatan sa...

Vill bara lämna ett "hej" efter mig innan jag surfar vidare. Kul att hitta hit till din fina blogg! HOppas vi ses igen, en annan dag :)

/Okänd Skata

Anonym sa...

Trevlig blogg!
Titta gärna in på Doft av kaprifol