söndag 1 februari 2009

The lucky end !

Fredags kväll var vi och gjorde ordning ett skyltfönster som vi fick möjlighet att låna inför kulturnatta. Visar bild på min allra första skyltfönstret bara jag lyckas att fota igenom fönstret *fniss* Det var jobbigt att åka iväg och fixa ordning fönstret då vi drabbades av magsjukan, först sonen, därefter sambon och sen jag förstås. Spydde hela torsdagen, hade inte ätit på 2 dygn så krafterna var totalt slut. Det gjorde inte saken lättare att vi hade med oss vår förkylda son som for runt som en virvelvind. I samma lokal hölls det loppis dagen efter, dom hade börjat göra ordning inför loppisen och jag fick syn på denna vackra 3-armade ljusstake. I lördags åkte sambon till loppisen innan öppningstid, för bara en 50 lapp var ljusstaken min. Gissa om jag blev glad då jag hade bara "enarmade" sen förrut. Blir fint till nästa Jul.

.
kram Ansku

1 kommentar:

Anonym sa...

Fin, klassisk användbar ljusstake. Passar utmärkt i ditt hem vad jag har sett. :-)