onsdag 25 mars 2009

Katten Wilson

Hej på er !
.
I morse när jag fotade lite för butiken så ville även katten Wilson vara med. Så idag tänkte jag bjuda en bild på honom. Matrumsgolvet har blivit vitt, men ganska så opiffat så länge så det blev bara en liten glimt av matrummet idag.
.
Ni har väl inte missat premiären på Leilas Country living - en härlig tidning med massor av ljuvliga & inspirerande bilder.. väckte verkligen vårkänslorna !!

Nu är det sjuksyster jobbet som kallar. Och i kväll blir det spinning :)

Ha en fortsatt bra vecka allihopa !

kram/Ansku

8 kommentarer:

Lantligt i stan sa...

Åhhh vilken sötnos som ligger där på golvet! Vår lilla kisse har gått och lagt sig någonstans och försvunnit ur synhåll.
Vilken fin blogg du har! Ska kika in till din webbshop.
Ha en bra dag!
Kram Anki

Marja sa...

Hälsningar från vår katten Otto till katten Wilson - de ser så likna ut :) Saint Birma är din katten också?

Kram Marja

Sussi sa...

Så typiskt katter..Dom ska alltid vara med och kolla vad som händer. Men han var supersöt!! :)

VITA NYANSER sa...

Vilken fin katt! De är så roliga som ska vara med. Min katt ska gärna vara med mitt upp i allt som händer = ). Era golv är SÅ fina, jag ska ta och måla björkparketten i lekrummet och tänkte på er parkett, det måste ju fungera. Jag får rugga upp ytan med sandpapper först, det blir inget storslip där som vi har gjort med andra golv, det kanske ska bytas ut så småningom så det får bli en lightrust.

Ha en bra dag på jobbet och med spinningen.

Kram L-L

n o r d i n g å r d e n sa...

Wilson, vilken goding!!!

Och så fin fårfäll han ligger på, snyggt skåp med! Mari.

Lauras gård sa...

Jätte fin katt! Är det en Ragdoll eller Birma? Själv har jag fyra Ragdoll.

In my house sa...

Tack snälla för dina Goá ord!!!! värmer gott ska du veta!!! du däremot bor ju helt lovely,,, exakt min smak =)
Å vilken liten gosig hårtuss som gottar sig ;)

Kram kram j

Jeanette S sa...

Vilken underbar bild!