tisdag 21 juli 2009

"Husrunda" del 4 - sovrum





Hej på er,

Vill börja med och tacka för alla goa kommentarer ang vårt hem, det värmer ska ni veta!!

Några glimtar från vårt sovrum. Det blev mest detaljbilder. Det höga vita linneskåpet som dominerar sovrummet har jag visat tidigare, men lite av innehållet fastnade på en av bilderna =) Skåpet är en riktig favorit som rymmer massor av sänglinne & handdukar och även lillkillens kläder !

I dag när jag kom hem från jobbet kändes det precis som det skulle vara höst. Snart är sommaren över och så småningom börjar inredningsplanerna sikta mot höst och jul..

Det är att jobbigt att återgå till arbete efter en lång ledighet, känner mig såååå sliten efter bara 2 dagars arbete. Är verkligen avis på dom som får vara lediga hela sommaren lång.. =)
Fast samtidigt ska man vara glad att man har ett jobb att gå till..!

p.s. missa inte REAn som pågår i min butik !!

Ha det skönt !!


Kram/Ansku

7 kommentarer:

Pia sa...

I har virkelig et vackert hem!

Kram Pia

Anonym sa...

Jag följer nu din blogg.. Hoppas du följer min också :-)

Varma kramar
Lantligt förälskad

Våglyckan sa...

Här hade man missat en massa fina bilder på ett supervackert hem. Ha en fin dag!
kram från mig
/maria

syster doris sa...

Fantastiska vita bilder, jag gillar dom supermycket!

Kram Tina

Jenny sa...

Hei Ansku!

Åh vad snyggt ni har det i sovrummet!

Min sambo Peter såg bilderna på ert whiskeyskåp o sa direkt: när kan vi åka dit??? hihi!

Ja, det börjar faktiskt kännas lite som att det inte är så jättelångt kvar av sommaren..

Rea i din butik..då måste jag gå in o kika;)

Ha en skön eftermiddag,
Halein Jenny

iLLi sa...

Så vackert hem du har!

Kram
Lina

Floralis sa...

Hej Ansku!
Täällä on toinen Ansku... : ))
Jag heter Anneli men min finska familj kallar mig för Ansku... Kul att jag hittade till din sida. Ser att ni också håller på med renovering för fulla muggar.
Kul med webbutik och gårdsbutik. En dröm som jag haft länge bara man hade mer dineros och tid... ; ))
Nu ska jag spana in webbshoppen.
Ha det gott!
/Anneli