onsdag 24 mars 2010

Nyheter


Hej hej,
.
Haha, jublade för tidigt för våren!! Det blev ju värsta snöväder dagen efter =D
.
Tack söta ni för alla goa kommentarer ni lämnar! Tusen tack även för de två fiskrecept som jag fick tidigare! Gjorde faktiskt lax med dragonsås och det var väldigt uppskattad =D Alltid kul att prova något nytt!!
.
Här ovan ser ni några nyheter som finns nu i butiken.
.
Nu måste jag börja läsa om stroke, går en utbildning och har tenta i morgon.. puuuuuh!! Önska mig lycka till för det behövs verkligen! Och fråga inte hur jag har tid med allt =D
.
Ha en fortsatt fin vecka!
..
.
Kram/Ansku

10 kommentarer:

Vintage sa...

Jåttefina nyheter! Ljuvliga bilder längre ner...Kramar susanne

Lilla gårdshuset sa...

Önskar dig ett stort LYCKA TILL!!!
Håller mina tummar för dig.
Kramis/Heléne

Vita drömmar och choklad sa...

Vilka vackra saker du fått hem! (Sonens rum ser så mysigt och inbjudande rum)
Kram Milla

Anonym sa...

Guuuud,vad fint ni har!. Du är jätte duktig.Det är jätte kul att titta in hos er man blir såå glad,tack för det.

Husprojekt Drömhus sa...

Verkligen ljuvliga bilder du har på din blogg! Lilla apan i korgen påminner mig om ett gosedjur som fanns i mitt barndomshem, söt! Jag fastande verkligen i din blogg..

Jos minä myös jättäisin suomeksi yhden viestin niin monet varmanakin ajattelee mitä tässä lukee :) Nä vars, toppen blogg! Lycka till med läsningen! Tiina

VITA NYANSER sa...

Underbara bilder som alltid, måste kika in i butiken!

Kram l-l

Anonym sa...

Hei, aina yhtä valloittavia ja raikkita kuvia! Toivottavasti tenttisi meni hyvin. Minulla on sinulle pieni yllätys blogissani! -Tiina

Vita drömmar och choklad sa...

Hej igen!
Du har en GLAD-award att hämta hos mig om du vill :)

Kram Milla

Emmie sa...

Tack för ditt svar! ♥

Hoppas allt gått bra med tentan och TACK ännu en gång för ljuvlig inspiration!

Tessi sa...

Ååå så nydelig!! Elsker den siste korgen! Håper jeg også finner en slik:)

http://www.tessi-la-la-land.blogspot.com