lördag 19 februari 2011

Vårfeeling !


2 st blommiga nytillkomlingar till min Lexington samling :) sååå vackra
.
detta örngott har sååå fin blå färg tycker jag, det får pryda soffan i vardagsrummet

vackra och inspirerande böcker & tidningar på hög lite varstans i huset - älskar verkligen böcker som en inredningsdetalj !

Hej hej,


Blått känns så härligt just nu och väcker verkligen vårkänslor ! Så ni får helt enkelt stå ut med ännu ett blått inlägg med örngotten på fokus :D

I dag blir det en härlig hemmadag, dock blandat med lite arbete.. mellan amningen och blöjbyten måste jag ta tag i firmasaker så att jag ska komma ikapp! I morgon kommer älskade mommo och mofa från Finland, gissar att dom längtar en aning att få se lilla Alvar i verkligheten!


Under helgen ska även pelargonerna få sig nytt jord!


En skön lördag önskar jag till er !


Kram/Ansku

2 kommentarer:

Anonym sa...

Hejsan!
Först vill jag säga hur fint ni har det och jag gillar din blogg jättemycket! Och att lille Alvar är så söt! Grattis! Men jag undrar också var du köpt dina nya Lexington örngott? Finns det någon bra webbutik? Kram Malin

Anonym sa...

Oiiiii,miten hienoja tyynynpäällisiä. Sama kysymys kuin edellisellä, siis mistä Ansku löydät näitä ihanuuksia?
Meillä täällä Turussa suppea valikoima Stockmannilla.

Aina yhtä kaunista, Kirsi