lördag 26 mars 2011

Liten köksmatta !

.
bild lånad från lexingtons hemsida
Kursiv
Hej på er!


Har klickat hem en liten matta som jag tänkte ha i köket framför diskhon =) Klassisk i vitt och blått, bättre kan det väl inte bli i ett sommarkök :). Få hoppas att den blåa färgen är fin i verkligheten, annars blir det att skicka tillbaks :D Mattan kommer från Lexington, köpte minsta varianten, 70x120 cm (fanns i tre storlekar). Tips - mattan finns att köpa på Lexingtons webshop och kostar 495 kr!

Pappsen ska på innebandycup idag, får se vad jag och barnen hittar på :) Oliver ska på danskola, därefter blir det kanske bara en slappardag med mycket mys !!

PS. Hipp hipp hurra för vår "lilla" 45 kilos Rhodesian ridgeback Elmer som fyller hela ett år idag :D !!



Trevlig helg!



Kram/Ansku

4 kommentarer:

Millygarden sa...

Sommarsnygg matta du klickat hem och dom fina barnskorna i förra inlägget är superfina!!! Hade jag en kille skulle jag genast beställa ett par.

Kram Marina

Unknown sa...

Snygg matta du beställt. Sommrig.
Tack för att du öppnande för mig idag. Det blev perfekt med den storleken :)
Återkommer om lampan
Kram Maria

Fröken Agnes sa...

Hej!

Så fin matta! Sommarfräsch;)

Hoppas du får en fin kväll!

Kram Jenny

Tulipa sa...

Hej Ansku!

Vilka udnerbart fina barnkläder och så snyggt när de hängde där på knopparna! Plaggen får ju gärna hänga framme så man kan njuta av dem mer...

Mattan ser så där härligt somrig och vårfräsch ut.

Trevlig söndag!

Kram mariette