måndag 14 mars 2011

Nytt i butiken!

Oemotståndliga barnsaker !



vackra och praktiska köksdetaljer !

lavendeltvål från House doctor - gillar den enkla etiketten på flaskan, dessutom doftar tvålen ljuvligt :)



Hej på er!
.
.
Hoppas ni hade en skön helg! Lördags kväll var vi bänkade framför TVn och kollade på melodifestival. Såå skönt att Erik Saade vann och får åka till Eurovision, hemma hos oss var han iaf allas favorit och lillmannen blev förstås såååå glad ! Han hade väntat precis heeela dagen att se honom sjunga på tv igen :D
.

Förra veckan kom det mycket nytt till butiken, ovan en del av nyheterna. Mer hittar ni på hemsidan under kategorin senaste nytt :)

.
Ha en fin dag!

.

Kram/Ansku

3 kommentarer:

Villa Björkenäs Backen sa...

Hej!

Nu ska kika in igen i din fina butik.
Jag ska börka fixa ett barnrum i en va våra kattvindar.
Du har mycket fint! :)
Hoppas att du är nöjd med den nya bilen!

Ha en bra vecka!

Kram Sirpa

På Nylund sa...

Mycket fina saker du visar!

Vilken tur att Saade vann! :)

Kram Daniela

Unknown sa...

Grattis till Bebben, snacka om att vara kopia av sin bror! ;-)

Tänkte jag skulle besöka dig någon gång när vi är i sommarstugan. Min morfar växte nämligen upp i Tyngsjö som ligger ca 2,5 mil från Hagfors och vi har stugan kvar där. Närmaste mathandlarställe är just Hagfors så det blir ofta en liten tur dit.

När jag är i Hagfors kommer jag alltid att tänka på din butik men eftersom vi inte har tillgång till Internet i Tyngsjö så vet jag aldrig när du har öppet eller din adress.

Men nästa gång ska jag i alla fall försöka leta på er, jag tror jag vet i vilket område ni håller till. ;-)

Lycka till med nya bilen, jag förstår precis hur du känner!

Kraaaam,
Maria/Javabönan