onsdag 16 mars 2011

POMPdeLUX barnkläder !

I flickornas vår/sommarkollektion finns ju sååå mycket fint (nästan synd att man inte har en flicka att klä här hemma ;)) Denna tunika var min favorit i gammelrosa & vit. Tur att man har fadderbarn och släktingar :D Klassisk Emilskjorta till killarna är väl aldrig fel :) !


coola jeans, fina randiga t-shirt samt farfarströja i grått eller vitt



såååå fina jeans/byxor till little boy - måste väl erkänna att dessa godingar blev inhandlade till lilla Alvar i minsta storleken 80 och väntar nu i garderoben tills han bli större :D Gardigan ovan slank med till storebror!
.Alla bilder från pompdelux.se
.
Hej på er!
.
Tokig i barnkläder :) !! Igår kom äntligen kläderna jag beställde då jag hade POMPdeLUX klädpartyt hemma hos oss :) ! En god vän till mig ska ha ett homeshopping arrangemang till söndag och då ska det göras ännu en beställning (fast en liten beställning på denna gång :))
.
Ovan ser ni mina favoriter från pojkkollektionen. Olivers favorit är "helikopter t-shirt" som inte syns på bilden.
.
Ännu en gång kan man konstatera att danskarna kan :D !! Underbara kläder till låga pris! Ett tips om ni ännu inte upptäckt POMPdeLUX :) Kläderna finns att köpa på deras webbshop också. För övrigt är mina favoriter Benetton, Mini a Ture samt petit by Sofie Schnoor vad gäller barnkläder, och naturligtvis handlas det en hel del från HM.
.
PS. Egentligen borde jag ha visat kläderna på Oliver, lillmannen ääääälskar nämligen att bli fotograferad :D
.
PPS. Mycket "Erik Saade prat" här hemma.. Igår planerade Oliver att han ska bjuda honom på hans kalas (fyller inte ens år förran oktober), haha undrar vad Erik skulle säga om detta :D
.
.
Hoppas ni får en fin dag!
.
Kram/Ansku

2 kommentarer:

Villa Björkenäs Backen sa...

Hej Ansku!

Jätte fina kläder, tack för tipset. :)
Jeansen var ju så söta, kanske till min lilla Noel men han är väl 2 innan han kan ha 80 storlek...

Ha en fin kväll!

Kram SIRPA

Fröken Agnes sa...

Hej!

Håller med, pompdelux har verkligen superfina kläder! Roligt att du tyckte att flickkläderna var fina, jag har nämligen tre flickor :) Och jag ska snart ha ett party hos mig, kan bli dyrt... :))

Ha det så fint!

Kram Jenny