onsdag 1 juni 2011

Min födelsedagspresent !
.
Bild lånad från nätet


Hej på er!


Hoppas ni mår finfint ?!

Om 10 dagar är det dags för mig att fylla år igen.. Vad tiden rusar iväg ;).

Jag brukar som regel få lite pengar av mina nära och kära eller annars vill dom att jag ska önska något - dom tycker väl det är svårt att köpa presenter till mig. Så igår beställde jag två stycken Guteforms Slite trädgårdsstolar utan karm. Dessa godingar blir årets födelsedagspresent :). Dessa kombineras med ett bord som vi fick för flera år sen från mina svärföräldrar, då det annars hade hamnat på soptippen. Bordet ska målas eftersom det har förvarats utomhus nu ett par år. Gruppen ska kombineras med en soffa eller "långbänk" längre fram! Grythyttan A2 stol i vit står också på önskelistan! Grythyttans möbler är så klassiska och fina, men ack så dyra!

Ha en bra dag! Här ska det bli grillat efter att Olof slutar vid middag.


Kram/Ansku

5 kommentarer:

Villa Carl Larsson sa...

Det finns Grythyttan kopior. Förvisso inte samma sak, men ibland är inte alltid det dyraste det bästa.

Jättefina stolar du ska få i födelsedagspresent :)

Kram Josefin

SusannesSaker sa...

Klassiska stolar så fina och grattis i förskott:)

Unknown sa...

Va snygga stolar.
Bra med födelsedagar ibland :)
kram Maria

rosenälvorna sa...

Jättefina stolar och grattis i förskott!! Christina

Hvita Villan sa...

Riktigt snygga stolar!

Kram Lizette