fredag 4 november 2011





Hej svejs!

TACK söta för era hälsningar i mitt förra inlägg!! Det dröjer lite innan ni får se bilder från sovrummet. Måste måla ett skåp först :) Jag tänker ev måla det franska skåpet med grafit grått.. Ska till färghandeln på måndag och kolla lite närmare olika gråa nyanser..

Vill tipsa er att just nu har jag ett helgerbjudande till dem som gillar Anskus Kammare på facebook! Läs mer HÄR!

Tillägg: om ni klickar vidare till Anskus Kammares facebook sida, men inte kan se erbjudandet, tryck då på "Alla (topphändelser) "så kommer det fram. Vet ej vad det är som spökar....


Kram/Ansku

2 kommentarer:

Jordgubbar med mjölk sa...

Godmorgon vännen :-)

Supermysig mössa det där, den måste jag skriva upp på min önskelista!

Ska bli spännande att se skåpet, jag är också sugen på grått, frågan är bara vilken nyans!

Ha en fin lördag, här väntar loppis!

Kram M

Lilaworld sa...

hei

Im Sarah from Switzerland. Sorry my English is very bad, but i want to say: your Blog is so fantastic. I dont understand a word, but your Pictures are very beautiful!
I am happy, when i see a new Post!!!

I wish you a happy Day

Greets from Sarah