söndag 4 december 2011

Härlig söndag 
.


Heippahej!

Så härligt när det fallde lite snö från himlen, snöade dock bara 5 minuter ;)

Ännu härligare med en ledig helg utan några som helst måsten, det behövs ibland!  Då finns det även tid och lust för lite pyssel. Försöker avsluta lite påbörjade projekt! Blev klar med golvet på lilltoan, så nu är det smutsiga golvet ett mindre blott : ) !

Jag hoppas Olof ska hinna med att hjälpa mig att bygga en hylla i det franska skåpet (klädskåpet) som vi har i sovrummet. Jag och Oliver har "pepparkaksgran-bak" på schemat!   Sen försöker vi få granen på plats utomhus - den har nu legat mot husväggen över en vecka och väntat ;) "bock-letar-tur" i vårt fallfärdiga "garaget" ska det oxå bli..

Övrehallen med den lilla läshörnan är numera min favoritplats i huset, såååå skönt att sätta sig där en liten stund och må gott! Helst tidigt på morgonen eller på aftonen när det mörknat ute.. adventsjärnan tänd och en inspirerande tidning som sällskap .. :)

Önskar alla som kikar in en riktigt mysig andra advent!

Kram/Ansku

2 kommentarer:

mariasvitabo sa...

Mysigt!

Kram Maria

Paulina sa...

Vilken FANTASTISK blogg! Så glad att jag hittade hit!