torsdag 19 januari 2012

Olivers klädförvaring..

Det höga skåpet är ett Blocket fynd som målades vitt.
.
In i skåpet enbart hyllor och skåpet sväljer en massa kläder kan jag lova.
.
Som ni säkert minns så har jag ställt en gardinstång på skåpet för att kunna hänga skjortor/slipover/tröjor.
Oliver är en kille som vill gärna klär sig fint och då gärna ett par jeans, en skjorta och en slipover över :) Kläder som hänger på klädstången från Miniature, Benetton, Norlie, Petit by Sofie Schnoor. Men det är ändå långarmade t-shirt som änvänds mest!


På knoppbrädan hänger ofta bland annat jeans & tröjor som kan änvändas ett par gånger till innan de ska tvättas..

Även på klädskåpsnyckel hänger det oftast någon plagg. Just nu denna finfina tröja från Norlie som matchas gärna med en svart skinnjacka! (tröjan finns i min butik, och är förresten just nu på rea :))



Hej på er!

Brist på annat så blev det lite" Oliver kläder" idag. Synd bara att bilderna blev lite för vita, men ni kanske ser något ändå :) För mig får gärna en del av kläderna synas och vara en del av inredning (när dom inte används eller ligger i tvätten förstås) :D

I Alvars rum skulle jag gärna vilja ha en trä-klädstång "i bokhyllan", men attans för bokhyllan är inte nog djup..

Nu hoppas jag på att lillen ska sova lite, för min "to do" - lista är vääääldigt lång.


Kram/Ansku

2 kommentarer:

sa...

Hei! Det finnes så mye tøft og kult til gutter jo ;) Oliver er heldig som har deg til mamma! Elsker både rommet OG klærene ;) Klem Anette

Annelie sa...

Och som jag letar efter ett skåp.. men jag verkar inte göra något annonsfynd :( Jaja, för eller senare så kanske! Jättefint och jag gillar att du hängt kläder på en stång. Kram Annelie