fredag 9 mars 2012

Halvmånebordet med fyra ben..
.

Hej på er!

Ovan ser ni halvmånebordet jag fyndade före Jul ! Inte så ofta man ser såna med fyra ben. En tusen lapp gav jag gärna för denna goding :D Med en charmig "spricka/glipa" på själva bordskivan precis som det ska vara! Jag gillar när antikfynden inte är "helt perfekta".. att det syns att dom är gamla så att säga :). Det är charmigt det! Bordet fick sig en omgång halvmatt vit färg och blev såååå fin!

Och sen lite Hipp hipp hurra för min kära O som fyller 35 år idag ! Imorgon ska vi fira med Choklad pavlova som blivit en riktig favorit, mums så gott!!!

Just nu sover lillen och Oliver kollar på barnprogram.. och mitt huvudvärk är borta, skönt!

Hoppas ni får en riktigt mysig fredag!

Kram/Ansku

4 kommentarer:

Mitt vita hus på landet sa...

Fint!! Önskar dig en skön helg!

Vänliga hälsningar,

Madelene

Lilla gårdshuset sa...

Såå fint bord. Ett halvmånebord står högt upp på min önskelista.

Kramis/Heléne

Annelie sa...

Jättefint bord! Det ska vara lite skevt och gammalt :) Vi ska också äta tårta i helgen när vi fortsätter att fira Sophia. Ha det riktigt fin helg! Kram Annelie

Millygarden sa...

Fin fint!

Önskar er en trevlig helg!

Kram Marina