lördag 17 mars 2012

Lite POMPdeLUX
.
Ovan två födelsedagspresenter. Till två av mina gudbarn. Stickad tröja till min brors son samt en finfin topp/tunika till en av mina bästa vänners dotter :)

Fleecejacka, häng-mysisbyxor, farfarströja, häng-mysisshorts, ett par jeans, linneskjorta (Olivers hög).

Emilskjorta, jeansshorts, randiga shorts, häng-mysisbyxor, farfarströja, t-shirt. Finfin luvtröja (Alvars hög).


Heippa hej!

Ovan lite glimtar från killarnas nya POMPdeLUX kläder! Inte det lättaste att få mycket barnkläder på en och samma bild så att det ska se fint ut också ;D. Barnen fick strumpor, varsin matchande luvtröja samt Oliver en Emilskjorta och Alvar ett par finfina byxor (syns ej på bilderna) av snälla farmor, resterande köpte vi själv. Det blev ganska mycket denna gång, för det fanns ju såååå mycket fint till pojkar just i den stilen jag gillar skarpt! Dessutom har Oliver växt raketfart! Alvar fick även ett par fnfina randiga badbyxor samt en solhatt, så nu är vi redo för sommaren :) Där rök hela barnbidraget och lite till.. ;D

En kompis till mig ska ha partyt imorgon, så det blir en liten beställning till. En två-pack långarmade till lillen (som inte gick att beställa när jag hade partyt). Är även sugen på att beställa linneskjortan till Alvar fast i vitt samt randiga shorts till Oliver. Vi får se :) !

Jag tycker kläderna håller väldigt bra förutom jeans som lätt gått sönder på knän (jag köpte ändå ett par jeans till Oliver, blir det hål på dom typ direkt så hoppar jag över jeansen nästa gång ;D).

Kram och en go lördag!
Ansku

2 kommentarer:

villaivitt sa...

Hejsan! Jag fick också ett paket med kläder från PDL för några dagar sedan, är så nöjd med kläderna. Hittade dem tack vare din blogg, jättekul att få inspiration till både hem och barn. Ny, trogen läsare, tack kära du för din fin, fina blogg! Kram Lotta

Vanilj med lite rött sa...

Jag älskar Pomp de lux kläderna, barnen med! Har tvilling flickor på snart 7 år så det blev massor till dom, denna kollektion var det finaste tycker jag :)

Gillar din blogg massor1
Ha en fin lördag!
Kram Malin