torsdag 19 april 2012

På prov !


Heeej :)

En liten kvällshälsning från mig! Nyss hemkommen från en skön långpromenad med sällskap av en kollega, granne & vovven förstås.

Ovan några glimtar från övre hallen tagna häromveckan, där ena halvmånebordet fått plats på prov. Har beställt hem en till fågelaffisch och den ska få plats på någon vägg vid trappen (dock ej brädvägg).

För övrigt är det full rulle just nu, inte alls mycket tid att blogga (inte prio 1 så att säga :D ). När man jobbar heltid + lite till, så finns det inte så många timmar kvar att umgås med barnen. Skönt med helg snart, då ska vi hitta på nåt kuligt!! Idag har jag varit till Karlstad på återbesök och då blev det även en sväng till Ikea där jag gjorde några små fynd. Lite sugen på en våningsäng till grabbarna blev jag oxå..

Nu lite smörgås i magen innan det är dags för sängen!

 
Natti natti
.
Ansku

8 kommentarer:

Anonym sa...

Kanonfint!!!
Kram Camilla...

Anonym sa...

Hei!
Så utrolig lekker gang du har:) den sorte stolen var kjempe fin blant det hvite:)
Sov godt!

Klem Merete

Industri house sa...

Så vackra bilder!Hos dig inspireras man alltid :)Nu har jag äntligen fått handlat hem storsele-fotöljen jag med, och jag är supernöjd!Ha det bra!kram jessica.

villaivitt sa...

Hejsan! Va fint ni har, ert hem ger verkligen en inspirationskick. Jättefin tvättpåse,vart har du köpt den? Ha det bra! Kram Lotta

ansku sa...

Tack snälla!

Lotta: tvättpåsen är köpt på HM för något år sedan.

Kram/Ansku

Anonym sa...

Ansku,

Wau, mikä ihana yläkerta ja aula...onko puu oliivipuu? Se antaa ihanaa vehreyttä ja kesän tuntua valkoisen eri sävyihin. Aina yhtä ihanaa kurkistaa blogiisi, joka on niin mielettömän tyylikäs. Piste !!!!

Terkkui Naantalist Kirsi

Anonym sa...

take care of yourself

Hannele/Täyttä Elämää sa...

Oioi, niin kaunista <3