torsdag 24 maj 2012

Barfota utan strumpor och skor..





Halloj !

 
Soliga härliga majdag! Jag och barnen är lediga idag, SÅ skööööönt :D

Medans storebror hade sovmorgon så var jag och lillen ute i trädgården redan tidigt imorse .. underbart att äntligen kunna gå barfota :)) För några dagar sen var det även dags att hänga upp finfina sollcellslingan.. Äntligen sommar på riktigt!

"Barfota utan strumpor och skor ska jag vandra med dej ut till sommarn där vindarna bor till ros och förgätmigej. Jag plockar smultron vid vägens kant och trär sen upp dem på strån. Det killar så skönt under foten min, jag känner gruset med tån.. .."


Hoppas ni får en härlig torsdag!

Kram/Ansku

3 kommentarer:

Husprojekt Drömhus sa...

Åh vad mysigt det låter!

Ha en fortsatt fin dag
Kram Tiina

Anonym sa...

What a handsome boy and the grass is probably soft, not prickly :)
спасибо&

Anonym sa...

Hei!
Så vakre bilder og for en herlig liten fyr på bare ben:)
Ha en fantastisk helg

Klem Merete