lördag 20 oktober 2012

Fina nyheter !
 
 
 
God kväll!
 
Ovan fina nyheter som finns just nu i butiken!
 
Det var nyss en lycklig kille hemma hos oss som dansade helhjärtat med Erik Saade på TV. Och bytte kläder i samma takt också :)
 
Själv har jag grejat i köket efter arbetsdagen. Det slutade med att kylskåpet fick byta plats! Till veckan får det bli en sväng till Ikea för att köpa lite komplettering :D

Snart dags för sängen, ska upp tiiiidigt imorgon också!

En fortsatt skön helg önskar jag er!

/Ansku

6 kommentarer:

Anonym sa...

Her var det utrolig mye fint og masse inspirasjon:)
Bare å sette opp ønskeliste:)
Klem Merete

Villa Björkenäs Backen sa...

God morgon Ansku !

Du kanske är redan på Jobbet ;)
Mycket fina saker....
Hoppas att du mår bra !

Halein Sirpa

Två systrar sa...

Åh, nu ska jag in i din butik! Jag planerar redan julen...jag vet att det är galet men jag vet också att jag har många galna medsystrar där ute i bloggvärlden :-) Kram vi hörs!/ Charlotte

Anonym sa...

Mycker fint du fått in till din nätbutik!
Maila dej förut ang Tine.K krukorna ljusgrå om du fortfarande säljer dem över nätet?
Ha en skön Söndag!
Mvh Camilla...

Söta Prickar sa...

Heippis, ja anteeksi etten koskaan vastaa mihinkään postiin. Mulla on aina vain mun ipad käsillä ja sillä on niin rasittava kirjoittaa mitään pitempää tekstiä.
Muutenkin kiireettä pitää, lapset siis pojat on kerhossa 15 tuntia viikossa ja muuten olen itse sitten niiden kanssa kotona. Nyt on Maja ja Nils ollut koko viikonlopun kuumeessa ja nuhassa. siinä samassa koetettu saada maalattua ja laitettua sitä kuistia nyt kuntoon. Meillä on nyt lauantaina Majan ristiäiset. Mikä työhäppeninki teillä oli Tukholmassa? Voisin koettaa seurata sinua shoppitripille jos olet Tukholmaan tulossa. Milloin ajattelit tulla? Keittiössa ja kotona muutenkiin vaihtuu sisustusvärit nyt...pitäis varmaan laittaa tavaroita myyntiin kun kerkeää. Mukavaa viikkoa !!! Kuullaan Kram Lotta

Angelica Little Corner of Crafts sa...

Åh vad mycket fint!!!! Kram!